Tato webová stránka používá různé soubory pro poskytování online služeb, pro účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné.
V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit váš uživatelský komfort.
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace. Techniky zvládání konfliktů mají své místo i v životě osobním.
Cílem tréninku je naučit se zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, prevence vzniku konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit tak, aby obě strany získaly maximum.
TermínMnožstvíCena bez DPHCena s DPH
Program
Definice pojmu konflikt, co myslíme konfliktem pro účely tohoto semináře
Zájmy a postoje – vysvětlení rozdílu a cesty k jejich rozlišení
Respekt k druhým jako jeden ze zásadních prvků prevence konfliktní komunikace
Příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů
Spouštěcí mechanismy konfliktů: jak je rozpoznat a jak se vyvarovat toho, abychom konflikt – třeba i nevědomě – sami vyvolali
Předcházení konfliktům
Konkrétní metody řešení už vzniklého konfliktu
Metody výuky
Učení skrze zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.