Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu.
Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích:
Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře
Vyjednávání s velkými a silnými dodavateli aneb David a Goliáš
1. Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře
Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí a výsledná dohoda tak bude nejvýhodnější možnou.
2. Vyjednávání s velkými a silnými dodavateli aneb David a Goliáš
Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“
Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je vědom své síly a nenahraditelnosti, má velmi silnou vyjednávací pozici. Těžko hledáme manévrovací prostor při jednání s ním a způsoby, jak dosáhnout dobrého výsledku při vyjednávání.
Obtížné bývá i přimět takového dodavatele k plnění dohod.
Určeno pro nákupčí, referenty nákupu, disponenty a manažery nákupu, kteří vyjednávají s rozhodujícími, dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli.
Cíl:
1. Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře
Program:
2. Vyjednávání s velkými a silnými dodavateli aneb David a Goliáš
Program:
1. Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře
Metody výuky: Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi.
Při tréninku je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.
2. VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI DODAVATELI aneb David a Goliáš
Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.
odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí