Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo on-line
CÍL
Naučit se efektivně vyjednávat prostřednictvím e-mailu, telefonu či on-line platforem. Naučit se připravit správnou strategii jednání a techniky k jeho dobrému zvládnutí.
Základy vyjednávání obecně
Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový, prostřednictvím komunikačních platforem) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
Úskalí distančního vyjednávání
Zvládání námitek při distančním vyjednávání
Argumentace při distančním vyjednávání
Umění předejít nedorozumění a konfliktům
Řešení konfliktů při distančním vyjednávání
Triky na zvládnutí neodbytných či upovídaných volajících
Obrana proti nevyžádaným telefonátům
Rychlé ukončení nevyžádaného
Telefonická a e-mailová etiketa a „pasti“ při videorozhovorech
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.