Určeno pro:
Vedoucí oddělení, Team leadery, projektové manažery a manažery menších i větších skupin, kteří čas od času bojují s přílišným pracovním přetížením, ale také po ty, kteří chtějí posouvat a motivovat svůj tým či budovat rozvíjející prostředí a spolupráci v týmu.
Cíl:
Naučit se realizovat klíčové a důležité na úkor toho méně podstatného. Umět rozpoznat, kde je potřeba má invence a aktivita a v jakých činnostech se může realizovat již někdo jiný. Uvědomit si, na jaké pracovní činnosti potřebujeme více času a podívat se na to, kde svým drahocenným časem nejvíce plýtváme. Pochopit principy delegování a naučit se tento manažerský nástroj využívat skutečně naplno.
lektorka měkkých dovedností, zabývá se psychoterapií, je kandidátní členkou České asociace pro psychoterapii, pracovala jako konzultant a headhunter v personální agentuře a také jako obchodník