Tato webová stránka používá různé soubory pro poskytování online služeb, pro účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné.
V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit váš uživatelský komfort.
Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy
Ing. Tomáš Raška
Určeno pro všechny, kteří jednají se zákazníky a kolegy.
Cílem kurzu je naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.
TermínMnožstvíCena bez DPHCena s DPH
Program
Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
Proč a čím nás tito lidé stresují
Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
Techniky deeskalace konfliktních situací
Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých
Metody výuky
Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.
Profil lektora
Ing. Tomáš Raška
odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Potřebujete poradit nebo pomoci při nákupu?
Jsme tady pro Vás každý pracovní den od 8:00 do 16:30.