Tato webová stránka používá různé soubory pro poskytování online služeb, pro účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné.
V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit váš uživatelský komfort.
Jak může marketingové myšlení zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka
„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“
Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!
Určeno pro:
Specialisty na obchod a marketing
Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu
Cíl:
Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít
TermínMnožstvíCena bez DPHCena s DPH
Program
Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka
Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit
Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí
Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy
Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku online referencí
Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod
Kreativní myšlení jako inspirativní metodika práce
Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory
Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit
Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled
Shrnutí – marketing ve službách obchodu
Metody výuky
Individuální přístup ke každému účastníkovi
Aplikace na segment podnikání daného účastníka
Aktivní trénink
Výklad obohacený příklady z praxe
Klademe důraz na osobní zážitek
Potřebujete poradit nebo pomoci při nákupu?
Jsme tady pro Vás každý pracovní den od 8:00 do 16:30.