Určeno pro personalisty a mzdové účetní, další pracovní pozice, které se zabývají ve společnostech nárokem na dovolenou například z pohledu dohadných položek z pohledu odměňování, vedoucích zaměstnanců, kteří jsou odpovědni za čerpání dovolené ve společnosti.
Výklad je zaměřen na konkrétní příklady z praxe a úzké souvislosti s nastavením pracovní doby. Účastníkům bude názorně na příkladech uváděn postup a dopady změn stanovené týdenní pracovní doby, náhradních dob považovaných za výkon práce a náhradních dob limitovaných.
Certifikovaná IES mzdová a personální auditorka
Specialistka na mzdovou a personální oblast s více než 35 letou praxí. Certifikovaná IES mzdová a personální auditorka, členka Kolegia expertů Asociace pro kolektivní vyjednávání. Od počátku své praxe se soustředí pouze na oblast PaM - zpracování mezd/platů a personalistiky s důležitou vazbou na náklady v oblasti mezd/platů a účtování v dané oblasti. Dlouhodobě pracuje převážně pro velké zaměstnavatele. Zkušenosti má také ze zahraničních center pro zpracování mezd pro ČR. Specializuje se také na problematiku uživatelského nastavení SW pro účely zaměstnavatele. Spolupracuje s IT konzultanty, kteří jsou za uživatelské nastavení odpovědní. Více jak 15 let se věnuje lektorské činnosti.
Certifikovaná IES mzdová a personální auditorka
HR specialistka, mzdová a personální auditorka, zkušená lektorka v daných oblastech s dlouholetou praxí