Copywriting - jak mít texty, které prodávají

Lucie Macháčková
Lucie Macháčková
Určeno pro všechny, kdo mají na starosti tvorbu textů pro web, sociální sítě a další nástroje pro komunikaci se zákazníky

Cíl:
Dozvíte se užitečné informace i praktické tipy z praxe lektorky a rovnou si vyzkoušíte, jak na to.
TermínMnožstvíCena bez DPHCena s DPH

Program

 
  • Jak psát texty pro sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram) tak, aby bavily, inspirovaly a hlavně prodávaly
  • Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky
  • Základy copywritingu pro community management
  • Základy tvorby sloganů a názvů značek
  • Základy CEO pro copywritery
  • Firemní blog – mít či nemít? V čem Vám může pomoci a kdy je zbytečný?
  • Ukázky „jak ano/jak ne” z Čech i zahraničí, úkoly, cvičení a okamžitá zpětná vazba

Metody výuky

Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe, praktická cvičení.

Profil lektora
Lucie Macháčkoválektori@studiow.cz

komička, scenáristka, youtuberka a moderátorka, od roku 2011 pracuje v České televizi, kde vede tým 15 lidí a zabývá se kreativou na sociálních sítích (vytvářela např. kampaně k seriálu Most! či StarDance)

Potřebujete nakoupit rychle a bez registrace? Pomůžeme Vám.
Jsme tu pro Vás každý pracovní den od 8:00 do 16:30.
Volejte +420 606 610 126 nebo pište na studiow@studiow.cz.
Organizační pokyny:
Mapa
Pokyny ZOOM